دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

روش‌های کنسل کردن بلیط‌های چارتر

بلیط‌های چارتر دارای مزایا و معایب مختلفی هستند و یکی از مهم‌ترین معایب آن‌ها عدم امکان استرداد می‌باشد. قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد ، اصفهان یا شهر های دیگر از خرید خود مطمئن شوید. به همین دلیل اگر چه این بلیط‌ها دارای قیمت ارزان‌تری هستند اما مسافران باید توجه داشته باشند که در صورت تغییرات در سفر خود دچار ضرر مالی می‌شوند و مانند بلیط سیستمی بخشی از هزینه بلیط به آن‌ها پس داده نخواهد شد. به عبارتی کل هزینه بلیط سوخت می گردد. بنابراین خرید این بلیط ها با ریسک همراه است و تنها در مواقعی که از زمان دقیق سفر خود مطمئن هستید بهتر است بلیط های چارتر رزرو نمایید.

بلیط چارتر هواپیما

هر چند که این بلیط ها به عنوان غیر قابل استرداد به فروش می روند و معمولا تمامی شرکت های چارتر کننده هیچگونه هزینه ای بابت استرداد بلیط به مسافران پس نمی دهند اما در مواردی که به هر دلیلی نتوانستید خود را به سفر برسانید و مجبور شدید آن را کنسل کنید از روش های زیر استفاده نمایید.

• اصولا بلیط های چارتر غیر قابل استرداد هستند اما بهتر است با شرکت چارتر کننده تماس بگیرید و مشکلی که برایتان پیش آمده را توضیح دهید، زیرا برخی از این شرکت های چارتر کننده دارای قوانینی برای برخی از موارد خاص هستند و شاید توانستید مبلغی از هزینه کل بلیط را دریافت کنید.

• یکی دیگر از روش ها برای حل نمودن مسئله استرداد بلیط چارتر یافتن شخص جایگزین است. در این صورت شرکت چارتر کننده مجددا مبلغی از شما خواهد گرفت و مالکیت بلیط را به شخص جایگزین منتقل می کند و مقداری از هزینه بلیط شما را پس خواهد داد. به طور کلی برای استرداد بلیط بهتر است تا یک روز پیش از سفر و در ساعات اداری اقدام نمایید.

خرید بلیط چارتر

برای خرید بلیط چارتر همانند بلیط سیستمی علاوه بر مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی سطح شهر می توان به صورت آنلاین نیز اقدام نمود. امروزه وب سایت های متعددی در زمینه خدمات سفر و فروش بلیط راه اندازی شده اند و هر کدام با ارائه بهترین خدمات سعی دارند نظر افراد بیشتری را به خود جلب نمایند. داشتن نماد اعتبار و سابقه درخشان در رابطه با این وب سایت ها برای داشتن خریدی آسان و مطمئن بسیار اهمیت دارد و یکی از بهترین وب سایت هایی که در این زمینه می توان از آن نام برد وب سایت مستر بلیط می باشد.

در این وب سایت با وارد نمودن مبدا و مقصد سفر می توان لیست کاملی از انواع بلیط های سیستمی و چارتری مشاهده نمود. مستر بلیط معمولا با تمامی شرکت های مسافربری و ایرلاین ها همکاری دارد و دیگر برای بازدید از بلیط هر یک از آن ها نیازی به مراجعه به وب سایت این شرکت ها نمی باشد، فقط کافی است به مستر بلیط مراجعه نمود.

در سایت مستر بلیط بخشی به بلیط های ارزان قیمت لحظه آخری اختصاص داده شده است و در صورتی که بتوانید در مورد زمان سفر انعطاف بیشتری داشته باشید قطعا می توانید در میان این بلیط ها بلیط مناسب را بیابید و سفری راحت و کم هزینه را تجربه نمایید. مسافرانی که بلیط سفر خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند یک نسخه چاپی از بلیط آن ها به ایمیلشان ارسال می گردد که می توانند آن را چاپ نمایند و در هنگام مراجعه به فرودگاه ویا پایانه مسافربری و .. تحویل دهند تا بتوانند راهی سفر شوند.