دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اتوبوس های VIP

امروزه شاهد دو نوع اتوبوس VIP در ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور هستیم. این اتوبوس ها به ترتیب دارای 25 و 22 عدد صندلی می باشند که همان ظرفیت اتوبوس ها است.در اتوبوس های VIP چیدمان صندلی ها به صورت دو ستونه می باشد و در یکی از ستون ها یک ردیف صندلی و در ستون بعد دو ردیف صندلی قرار دارد. صندلی این اتوبوس ها معمولا بسیار راحت هستند و به اندازه کافی بزرگ می باشند. سایز و ابعاد صندلی ها موجب شده است که فاصله بین ردیف ها و ستون ها بیشتر از اتوبوس های معمولی و نیمه VIPباشد. از این رو به علت شرایط مناسب و راحتی  که این اتوبوس ها دارند معمولا در مسیرهای طولانی مورد استفاده قرار می گیرند.

در سفر با این اتوبوس ها مسافران می توانند تا 140 درجه زاویه صندلی را تغییر دهند و بخوابانند و در طول شب به منظور استراحت استفاده نمایند. به عبارتی این صندلی ها کاملا تخت خواب شو هستند و مسافرانی که ازآن ها استفاده می کنند در طول مسیر کمتر احساس خستگی خواهند داشت. اتوبوس های VIP امکانات منحصر به فردی دارند که از جمله آن ها می توان به مانتیور مجزا برای هر صندلی، جای شارژر و سیستم سرمایشی و گرمایشی،  یخچال، سیستم تهویه هوا مطبوع و .. اشاره نمود.

بلیط اتوبوس را آنلاین از سفرهای ایران امیر بخرید

مسافرانی که اتوبوس های VIP را برای مسافرت انتخاب نموده اند در طول مسیر می توانند با استفاده از هدفون به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود بپردازند، با استفاده از مانیتور تخصصی فیلم یا سریال مورد نظر خود را مشاهده نمایند، کتاب الکترونیکی بخوانند و یا از بازی های موجودر مانتیور را استفاده کنند  و با تماشای مناظر زیبای طبیعت خود را سرگرم نمایند تا به مقصد برسند. تمامی اتوبوس های VIP که در ایران فعالیت دارند محصول شرکت هایی مانند اسکانیا، مان و ولوو هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. جدید ترین نسل اتوبوس های VIP این شرکت ها مجهز به پریزهای برق 220 ولت هستند و مسافرانی که بلیط این اتوبوس ها را رزرو می کنند می توانند به منظور شارژ نمودن وسایل الکتریکی خود مانند گوشی همراه، لپ تاپ و .. استفاده نمایند و سفرهای داخلی یا خارجی فوق العاده راحت و خاطره انگیزی را تجربه نمایند.

قیمت بلیط اتوبوس

تفاوت های موجود در بین اتوبوس های معمولی، VIP و نیمه VIP  موجب شده است که قیمت بلیط آن ها نیز با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد. به طور کلی این اتوبوس ها از نظر امکانات، تعداد و نوع صندلی ها با یکدیگر متفاوت هستند.  قیمت بلیط اتوبوس های VIP در مقایسه با سایر اتوبوس ها بالاتر می باشد زیرا دارای امکانات منحصر به فردی مانند  نوع صندلی های اتوبوس، مانیتور، تغذیه مسافران، سرعت در جابجایی، تهویه هوا،  سیستم های سرمایشی و گرمایشی وپریزهای برق است. مسافران باید با توجه به میزان فاصله خود تا مقصد و کوتاه یا طولانی بودن مسیر مناسب ترین اتوبوس را انتخاب نمایند. اگر چه قیمت بلیط اتوبوس های VIP معمولا بالاتر از اتوبوس های معمولی است اما به طور کلی سفر با اتوبوس جز ارزان ترین روش های مسافرت محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد.

تهیه بلیط اتوبوس تهران و استفاده از آن اتوبوس یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های سفر به هر نقطه از کشور بوده و سالهاست در سفرهای گوناگون مسافران و گردشگران را همراهی می نماید.